logo iwama

اردوی تفریحی- تمرینی (گَشوکو) تابستانهٔ ۱۳۹۸

به اطلاع کلیۀ اعضای «سازمان بین‌المللی ایواما شینشین آیکیدو در ایران» و «مؤسسه فرهنگی ورزشی مدرسۀ آیکیدو ایرانیان» می‌رساند،

اردوی تفریحی- تمرینی (گَشوکو) تابستانه با حضور استاد محمد عربسرخی و منطبق با برگزاری این‌گونه برنامه‌ها در شیوهٔ آیکیدوی سنتی ایواما، از روز چهارشنبه ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ تا روز شنبه ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ در استان گیلان، شهر رشت، جادهٔ امامزاده آقا سید شریف، روستای جیرده، ۶کیلومتر بعد از سد خاکی سقالکسار، منطقهٔ چماچا برگزار خواهد گردید.
هنرجویان علاقمند به شرکت در این برنامه می‌بایست با دقت فراوان به نکات ذیل توجه نمایند:
۱- زمان رفت روز پنجشنبه ساعت ۱۹ و زمان بازگشت روز شنبه ساعت ۲۳ از مکانی که متعاقباً اعلام خواهد شد می‌باشد.
۲- سفر با وسایل نقلیهٔ شخصی برخی هم‌سفران داری خودرو که تمایل به آوردن وسیلهٔ نقلیهٔ خود دارند صورت خواهد پذیرفت.
۳- هزینهٔ سفر علی‌الحساب مبلغ ۱۵۰هزار تومان مقرر گردیده که هنرجویان الزاماً می‌بایست تا روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۸/۵/۲۰ به حساب بانک ملی مؤسسهٔ فرهنگی ورزشی مدرسهٔ آیکیدو ایرانیان به شمارهٔ ٠١٠٧٣١٢٢٨۶٠٠۴ و‌ شمارهٔ کارت
۶٠٣٧٩٩١١٩٩۵٠۵٨٨٨ نزد بانک ملی واریز نموده و با ارائهٔ فیش واریزی تا آخرین ساعات کاری این روز به مسؤول روابط عمومی آمادگی و تمایل خود را جهت شرکت در این برنامهٔ تفریحی-تمرینی اعلام نمایند.
۱-۳- به دلیل این‌که هزینه‌ها و کلیهٔ امور سفر مشارکتی بوده و متناسب با تعداد افراد ثبت‌نام‌کننده متغیر خواهد بود، چنانچه مبلغ کل سفر از هزینهٔ تعیین‌شده بیشتر گردد، مابه‌التفاوت هزینهٔ کل تعیین‌شده و هزینهٔ کل صورت‌پذیرفته اخذ خواهد گردید و چنانچه کمتر گردد، مابه‌التفاوت برگردانده خواهد شد.
۲-۳- ضروریست شرکت‌کنندگان مبلغی را نیز شخصاً به‌همراه بیاورند تا در شرایط خاص و مخارج جانبی پیش‌بینی‌نشده یا هزینه‌های شخصی فرعی حین سفر بتوانند با آرامش خاطر بیشتر از آن استفاده نمایند.
۳-۳- با در نظر داشتن این نکته که جابجایی‌های حین سفر همواره هزینه‌بر است و در این برنامه از خودروهای عمومی شهری و بین‌شهری به‌کارگیری نخواهد شد، افرادی که وسایل نقلیهٔ شخصی خود را برای جابجایی شرکت‌کنندگان به‌کارگیری خواهند کرد به دلیل استهلاک از پرداخت هزینه‌های مربوط به بنزین و تعمیرات جزئی خودروی خود در حین سفر معاف خواهند بود و این هزینه‌ها بر روی دیگر افراد، سرشکن خواهد شد.
۴-۳- با توجه به این‌که هزینه‌های اقامتگاهی محاسبه نشده و نخواهد بود و مکان اقامت متعلق به یکی از اعضای سازمان و مؤسسه می‌باشد، هنرجویان در قبال آن می‌بایست دقت بیش‌از پیش در حفاظت از اموال و نظافت‌های مربوطه داشته باشند و در ازای هزینهٔ اقامت، با هزینهٔ شخصی خود و به هر میزان تمایل نرخ، یک نهال غرس نمایند.
۴- هنرجویان خردسال در صورت تمایل به شرکت در این برنامه ضروری است به همراه شخصی بزرگسال از خانوادهٔ خود حضور یابند و برای هریک هزینه به صورت مجزا می‌بایست واریز گشته و فیش‌های واریزی به مسؤول روابط‌عمومی تحویل گردد.
۵- الزامی ا‌ست هنرجویان دارای سن کمتر از ۱۸سال، از والدین خود رضایت‌نامه‌ای مبتنی بر تمایل به شرکت داشتن وی در این برنامهٔ دوستانه اخذ کرده و با فیش واریزی هزینهٔ اردو، به مسؤول روابط عمومی ارائه نمایند؛ در غیر این‌صورت همراهی این هنرجویان ممکن نخواهد بود. لازم به توجه است که همگان سعی خواهند نمود سفر ایمن، آرام و لذت‌بخشی را همراه هم تجربه کنند و چون این برنامه کاملاً دوستانه ولی از لحاظ آموزشی جدی می‌باشد لذا هیچگونه مسؤولیتی در قبال اتفاقات ناخواسته، حوادث و سوانح احتمالی و … حین سفر برعهدهٔ سازمان، مؤسسهٔ و یا مسؤولان آنها نخواهد بود.
۶- همراه داشتن لوازم شخصی مورد نیاز اعم از لباس نشان‌دار و وسایل تمرینی آیکیدوی سنتی، لوازم شنا، کفش کتانی، حوله، مسواک، بشقاب، قاشق و چنگال، ملحفه و … ضروری‌بوده و شرکت‌کنندگان از آوردن وسایل غیر ضروری جداً خودداری نمایند.
۱-۶- با توجه به اینکه حضور در این برنامه همچون دیگر برنامه‌های جمعی سازمان و مؤسسه حائز اهمیت و دارای امتیاز بوده و در شناسنامهٔ مؤسسهٔ وی ثبت خواهد گردید، لذا ضروریست هنرجویان، شناسنامهٔ مؤسسه، کارت عضویت و کارت بیمهٔ ورزشی خود را نیز به‌همراه داشته باشند.
۲-۶- وسایل خورد و خوراک و خواب در حد محدودی در اقامتگاه موجود می‌باشد، لذا در صورت نیاز به همراه داشتن وسیله‌ای، متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.
۷- هماهنگی‌های بیشتر، پس از مشخص شدن تعداد افراد شرکت‌کننده با خود ایشان صورت خواهد پذیرفت.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار و مطالب