logo iwama

گزارش گردهمایی بهارۀ ۱۳۹۶ در بخش بانوان

گردهمایی و کلاس ویژهٔ رفع اشکال بهار ۱۳۹۶ در بخش بانوان، روز سه‌شنبه ۳۰ خردادماه در آکادمی تخصصی ایواما آیکیدو برگزار گشت.

هنرجویان ثبت نام نموده، از نیم ساعت قبل از شروع کلاس یعنی ساعت ۱۶ در محل آکادمی حضور پیدا کرده و پس از تعویض لباس و آماده‌سازی کلاس، به نرمش و گرم‌کردن پرداختند.
گردهمایی به صورت رسمی و با ورود استاد محمد عرب‌سرخی به کلاس رأس ساعت ۱۶:۳۰ شروع گردید. پس از انجام مراسم آغازین، استاد عرب‌سرخی در ابتدا به سؤالات فنی متقاضیان جهت شرکت در آزمون، پاسخ داده و برخی از فنون را نیز به نمایش گذاشت. سپس استاد ضربات پایهٔ شمشیر هنرجویان را رفع اشکال نمود و در انتهای این بخش وی ضربات پایهٔ چوب هنرجویان را مورد بازبینی قرارداده و اشکالات مربوط به آنها را نیز رفع نمود.
در بخش دوم که پس از زمان استراحت ۱۵دقیقه‌ای آغاز گردید و مختص فنون دست‌خالی بود، استاد عرب‌سرخی در ابتدا به رفع اشکال تکنیک «شوریکن نو ناگه» (پرتاب شوریکن) هنرجویان، پرداخت. در ادامه، فنونی همچون «تای نو هنکا»، «موروته دوری کوکیو ناگه» و «ریوته دوری کوکیو هو» توسط استاد عرب‌سرخی تصحیح گشته و آموزش داده شد.
سرانجام گردهمایی پس از مراسم پایانی، خروج استاد عرب‌سرخی از کلاس و نظافت مکان فعالیت توسط هنرجویان در ساعت ۱۹:٣۰ پایان پذیرفت.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار و مطالب