logo iwama

گزارش کلاس مربیگری تئوری درجهٔ۳

پیرو اطلاع‌رسانی روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های رزمی، متقاضیان شرکت در دورهٔ مربیگری تئوری درجهٔ۳ ایواما شینشین آیکیدو در دوره‌ای که از روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ تا روز جمعه مورخ ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ در استان تهران توسط فدراسیون برگزار گشته بود، شرکت نمودند.

مدرسان این دوره از کلاس‌ها آقایان استاد باقر اسدی و استاد محمدرضا پازوکی و خانم استاد شیما محمدی بودند که مباحثی در خصوص روانشناسی ورزشی، اصول تمرین و بدنسازی، طراحی تمرین، فیزیولوژی و … را تدریس نمودند.
در روز چهارشنبه ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ ثبت‌نام نمودگان، از پانزده دقیقه قبل از زمان شروع کلاس‌ها در محل برگزاری آن یعنی سالن آموزش فدراسیون ورزش‌های رزمی، حاضر گردیده بودند. تدریس موضوعات ایمنی در ورزش، تغذیه و مبانی مربیگری در این روز به عهدهٔ آقای استاد باقر اسدی، استاد برجستهٔ کاراته و رئیس کمیتهٔ استعدادیابی و ارزیابی فدراسیون ورزش‌های رزمی، بود. با توجه به تجارب و سوابق ایشان در زمینهٔ ورزش‌های رزمی، مباحث آموزش داده‌شده در این روز از جذابیت خاصی برای حاضران و متقاضیان مربیگری برخوردار بود.
اولین کلاس‌ در روز پنجشنبه ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ ساعت ۸ صبح با موضوع روانشناسی ورزشی توسط خانم استاد شیما محمدی، دارندهٔ دکترای روانشناسی بالینی، آغاز گشت. به‌روز بودن اطلاعات ایشان موجب مطرح شدن سؤوالاتی در ذهن افرادی که قصد دنبال کردن ورزش را به‌صورت حرفه‌ای داشتند، گردید. ساعت ۹:۳۰ پس از استراحتی ۱۵ دقیقه‌ای آقای استاد باقر اسدی، تا پایان زمان کلاس‌ها در این روز به آموزش مباحث طراحی تمرین، تجزیه و تحلیل مهارت‌ها و نقش مربی پرداختند.
در روز جمعه ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ کلاس‌ها از ساعت ۸صبح تا ۱۲ظهر در مسجد باب‌الجنه با حضور مسؤولان فدراسیون ورزش‌های رزمی برقرار بود و آقای استاد دکتر محمدرضا پازوکی مدرس این روز کلاس‌ها. مطالب آموزش‌داده شده در این روز رشد و تکامل، آناتومی و فیزیولوژی بودند که با توجه به تجربهٔ دکتر پازوکی، به صورت بسیار کاربردی برای حاضران و ورزشکاران، بیان گردید.
این دورههٔ سه روزه که با مسؤولیت فدراسیون ورزش‌های رزمی برگزار شده بود، منجر به درک اصولی‌تر و علمی‌تر ورزش و ایجاد دید حرفه‌ای در مربیان آیندهٔ میهن اسلامی گردید که از جملهٔ این افراد اولین گروه از ارشدها و اعضا از سازمان ایواما شینشین آیکیدو بودند که در این ‌دوره شرکت نموده بودند.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار و مطالب